Having fun! - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Nadja Douven - WaarBenJij.nu Having fun! - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Nadja Douven - WaarBenJij.nu

Having fun!

Door: Nadja

Blijf op de hoogte en volg Nadja

25 Juni 2013 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Hello everyone,

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik mn blog heb geupdate. Maar goed hier komt mijn verhaal dan weer :).

Ik was gebleven bij het verhuizen naar ons nieuwe appartment, dit is alweer een maand geleden! Het appartement is echt super en we voelen er ons echt thuis. Het is lekker ruim en we hebben het heel gezellig gemaakt met onze meubeltjes. Het koste ons een rib uit ons lijf maar het is het waard! We gaan het moeilijk krijgen als we dit appartement moeten verlaten, maar dat duurt nog wel eventjes.

In het hotel gaat het ook super goed, we worden steeds beter in onze job hihi. Ook hebben we nieuwe internationals erbij gekregen. 2 uit zuid Afrika en een uit Engeland. Super leuke meisjes! Er zijn ook een paar mensen weggegaan, ik en shir staan al erg bovenaan op de lijst! Ook onze school opdracht is goed gekeurd met een 7, we komen steeds dichter bij het diploma!

Mn papa en mama zijn er achtergekomen dat we pakketjes kunnen opsturen en dat heeft mn mama ook gedaan! Nu hebben we tenminste 3 shoppingbags van de AH, veeeeeel beter dan die stomme kleine zakjes van de walmart.. Ook had ze kleren opstuurd en nog veel meer, erg leuk! Ben mn ouders heel dankbaar en ik mis ze ontzettend.

Oh ja! Ik ben ook nog jarig geweest, eindelijke 20! Voor mn verjaardag zijn we gaan paardrijden in de Rocky Mountains, dat was echt super! Zoiets had ik nog nooit gedaan, wat een uitzicht heb je daar. 2 uur lang hebben we rond gereden, berg op en af. Op sommige plekken was het erg spannend vanwege de verschillende hoogtes. Een dag om nooit te vergeten! Tijdens het rijden moest ik wel denken aan Soraya en hoeveel ik haar mis, ik hoop echt dat ze het goed heeft.. Skypen met mama was wel eventjes emotioneel, toen realiseerde me ik toch wel dat ik hun erg mis. Vooral met zo'n dagen wou ik dat ik bij ze kon zijn.

Samen met shir, lindsey, petra en ian zijn we naar Elitch Gardens geweest, dit is six flags in Denver. Niet echt een groot pretpark maar wel echt leuk! Toen wij waren was het 40 graden, lekker warm dus haha. Gelukkig hebben ze daar ook water achtbanen, thank god. Anders had ik die dag niet overleeft. Ook in dit pretpark, hetzelfde als in Nederland, alles absurd duur. Maar we hebben plezier gehad en dat is wat telt.

Afgelopen week zijn we 3 dagen naar Denver geweest (go Bronco's!) dat was ook echt geweldig. We bleven bij de ouders van Lindsey slapen, ze woont in een mega groot huis dat was echt cool om te zien. De eerste dag zijn we met haar moeder gaan hit eten en hebben we film gekeken in haar eigen soort van bioscoop haha. Ook hebben we lekker in de jacuzzi gezeten. De tweede dag gingen we naar waterworld. Wat een park is dat, zo groot niet normaal gewoon. We kwamen aan om 10 uur sochtends en zijn tot 6 uur gebleven! En nog steeds hebben we niet alle gliijbanen gehad. De glijbanen die die je daar hebt zijn echt fantastisch zoiets vind je niet in Europa! Na waterworld zijn we savonds naar down town Denver geweest. Wat een mooie stad, I fell in love with the city. En ze hebben daar een h&m! Ik en shirley zijn daar natuurlijk naar binnen gegaan haha. De derde dag zijn we gaan shoppen in een groot winkelcentrum net buiten Denver. Ik en shir hebben ons goed uitgeleefd daar haha.

Zoals jullie waarschijnlijk gehoord hebben zijn hier in Colorado een aantal wildfires. Veel mensen zijn hun huis verloren door de grote branden die hier nu gaande zijn vanwege de hoge temperaturen. Deze mensen worden opgevangen bij ons in het hotel. Echt zielig voor al die mensen, verschrikkelijk dat ze zo iets moeten meemaken. Gelukkig is zijn er geen ernstige branden waar ik en shirley wonen en het hotel heeft er ook geen last van. Laten we hopen dat het zo blijft.

Verder gaat alles prima en genieten we hier van our new life in America! We doen leuke dingen met onze vrienden dus we vervelen ons niet!


Lot's of loveeeeeeeeee X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadja

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 5734

Voorgaande reizen:

22 Maart 2013 - 24 Maart 2014

United States of America

Landen bezocht: