Van een droom naar werkelijkheid! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Nadja Douven - WaarBenJij.nu Van een droom naar werkelijkheid! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Nadja Douven - WaarBenJij.nu

Van een droom naar werkelijkheid!

Door: Nadja

Blijf op de hoogte en volg Nadja

14 Januari 2013 | Nederland, Heerlen

Het is altijd al een droom geweest om naar Amerika te gaan, op vakantie, rondreizen het maakt niet uit. Maar ik had nooit gedacht dat ik er naar toe zou gaan om mijn studie af te ronden doormiddel van een stage.

Na een goed gesprek met mijn ouders en mijn stage begeleider hebben ik en mijn beste vriendin besloten om onze droom werkelijkheid te maken.

Het begon met een stage plaats zoeken, we hadden niet veel keuze maar wat een super mooi hotel kregen we aangeboden! Het hotel genaamd The Broadmoor Hotel is gelegen in Colorado Springs in Colorado U.S.A. We waren mega enthousiast en begonnen met natuurlijk een sollicitatiebrief, deze stuurde we op via de e-mail. Al snel kregen we een enthousiast antwoord met daarin de vraag voor een sollicitatie gesprek. Natuurlijk gingen wij meteen akkoord. Het duurde even voordat we de definitieve datum en plaats door kregen gemaild. Dit werd uiteindelijk 18 november 2012 in Amsterdam. Met gezonde zenuwen zijn we naar Amsterdam gegaan samen met onze stage begeleider. Het gesprek verliep heel goed en het was erg gezellig. Na een ongeveer anderhalf uur namen we afscheid en gingen we weer naar huis in het verre zuiden van Limburg. De komende 2 weken waren erg spannend en uiteindelijk kregen we dan een e-mail. Met zenuwen opende we de mail en daarin stond het beste nieuws dat ik in 2012 kreeg. We waren allebei aangenomen! We konden onze ogen niet geloven en schreeuwden van blijdschap, we gaan gewoon echt een heel jaar naar Amerika! Onze droom werd langzaam realiteit!

With lots of love,
Nadja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadja

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 5749

Voorgaande reizen:

22 Maart 2013 - 24 Maart 2014

United States of America

Landen bezocht: